سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نام پارچه هودی جنس آنها محل فروش و تفاوت هودی و دیگر لباس های اس





فرق بین سوییشرت و هودی چیست؟

هودی نوعی گرمکن، پلیور، یا سوییشرت است که کلاه دارد. معمولا آن را در استایل های معمولی روزمره و یا ورزشی استفاده می کنند که در این صورت با یک شلوار گرمکن همراه می شود. هودی آیتمی راحت و گرم است که بند کمر و دور مچ آن کمک می کند تا گرما در لباس حفظ شود. از تفاوت های سوییشرت و هودی می توان به   اورسایز بودن هودی اشاره کرد و سوییشرت ها نیز معمولاچون این گرمکن ها شل بوده و از پنبه ساخته می شوند، بسیار راحت هستند. به علاوه، کلاه هم در هوای سرد و باران می تواند سر شما را گرم نگه دارد. خیلی از این گرمکن های کلاهدار، جیب های بزرگی هم دارند که می توانید هر چه می خواهید یا حتی دست های خود را در آن بگذارید. اما تفاوت اصلی سوییشرت و هودی نداشتن کلاه بزرگ و جیب یکسره می باشد.ناگفته نماند که یک سوییشرت نیز می تواند کلاه داشته باشد اما هیچ وقت کلاهی به بزرگی کلاه هودی را نمی توان داشت.


 


اگر به استایل متفاوت علاقمند هستید

به کمی شجاعت نیاز دارید! ترکیب هودی به همراه یک کت چرم مردانه، استایل شما را چشمگیر می‌کند. در این صورت می‌توانید کت چرم مشکی مردانه را به همراه یک هودی زرشکی، طوسی، مشکی یا سفید ترکیب کنید.ترکیب هودی و کت جین، یک استایل جذاب و راحت کژوال است. شما می‌توانید یک کت جین با رنگ مورد علاقه پیدا کنید، با این حال رنگ آبی انتخاب چشمگیرتری است که با هر رنگ هودی سِت می‌شود.کاپشن بلند و هودی مردانههنگامی که صحبت از گرم بودن در کنار خوش استایل بودن به میان می آید، یک کاپشن بلند بهترین انتخاب خواهد بود. همچنین کاپشن بلند، گزینه ای است که هر جنتلمن، در کمد لباس های خود دارد. اما در عین حال که بسیاری از آقایان می دانند چگونه کاپشن بلند خود را برای موقعیت های رسمی ست کند، بسیاری از آنها نیز نمی دانند که چگونه این آیتم را برای موقعیت های روزمره مورد استفاده قرار دهند. شاید کمی دور از ذهن به نظر برسد اما این کاپشن ها برای گذراندن یک آخر هفته ریلکس در پاییز و زمستان، بسیار جذاب و راحت خواهد بود. تنها چیزی که لازم خواهید داشت، یک هودی مردانه است که استایل تان را از رسمیت خارج کرده و به آن حال و هوای اسپورت می دهد. در آخر هفته بعدی، یک هودی طوسی را در زیر کاپشن بلند مشکی یا قهوه ای تان پوشیده و از ظاهر متفاوت خود لذت ببرید. تنها به یاد داشته باشید که در انتخاب دیگر آیتم هایتان نیز می بایست از گزینه های گشاد و راحتی مثل شلوارجین گشاد و کتونی استفاده کنید.خرید هودی و سویشرت به عنوان مدل لباس پاییزه و بهاره در میان خانم‌ها و آقایان، به‌خصوص نوجوانان طرفداران بسیاری دارد که معمولا افرادی که به لباس اسپرت و ورزشی علاقه دارند یا سبک خاصی از استایل، مانند استایل رپ را دنبال می‌کنند، به هودی توجه ویژه‌ای دارند.




خصوصیات هودی چیست

هودی شباهت بسیاری به سویشرت و ژاکت دارد، با این تفاوت که شامل کلاه است. معمولا جنس هودی از نخ و پنبه می‌باشد و داخل بعضی از مدل‌های هودی شامل پشم است. با این حال تنوع هودی روز به روز بیشتر می‌شود و در جنس‌های متفاوتی تولید و عرضه می‌شود. هودی به صورت جلو بسته و جلو باز زیپ‌دار یا دکمه‌دار با جیب و بدون جیب در بازار به فروش می‌رسد و ویژگی اصلی هودی، کلاه است ز آنجائیکه لباس ها و پوشاک ها صرفا به منظور رفع نیاز پوششی انسان نمی باشند ( هر چند هدف اصلی همان پوشش است )  اما برایآراستن ظاهر ( و به قول خودمون تیپ زدن ) هم اهمیت دارند هودی جزو آن دسته از لباس هایی است که بسیار مناسب تیپ زدن می باشد ( به قول یکی از مشتری ها جون میده برای تیپ زدن ).به همین خاطر در ایران  hoody یا hoodie در انواع مختلف نازک هم تولید می شوند یعنی روپوشی از جنس نخی که حتی در فصول گرم هم پوشیده می شود . جالب است که این hoodie ها کلاه هم دارند. تابستان و کلاه ؟! . وجود یک طناب یا بند برای تنظیم کلاه به‌شکل دلخواه آن را از گروه لباس‌های پاییزه دیگر جدا می‌کند. این مدل لباس پاییزه و بهاره در میان خانم‌ها و آقایان، به‌خصوص نوجوانان طرفداران بسیاری دارد که معمولا افرادی که به لباس اسپرت و ورزشی علاقه دارند یا سبک خاصی از استایل، مانند استایل رپ را دنبال می‌کنند، به هودی توجه ویژه‌ای دارند




دورس چیست؟ و ایا با هودی فرق دارد

پارچه‌ی نخی است که با الیاف پنبه بافته می‌شود و نسبت به دیگر پارچه‌های نخی ضخیم‌تر و مقاوم‌تر بوده و دارای انواع دو نخ و سه نخ است که از آن برای دوخت البسه‌ی گرم کن ورزشی استفاده می‌کنند. این پارچه ضخیم تر بافته شده با ماشین های گردباف است که پشت پارچه به صورت تارهای نخ و روی آن دارای تراک و ضخیم است و معمولا نخ های نگهدارنده پشت از پنبه و روی آن با هر نخی قابل بافت است . این پارچه ها کاربرد پاییزه و زمستانی دارند. لباس هایی که با پارچه دورس دوخته می شود بیشتر برای پاییز و زمستان مورد استفاده می باشد و بسیار با کیفیت بوده و مقاومت بالایی دارد.


اتخاب رنگ هودی مردانه

برای انتخاب رنگ نظیر سرمه ای تیره و طوسی و مشکی باعث می شود که شما یک خرید کاملا اقتصادی داشته باشید. زیرا انواع این رنگ ها با 99درصد لباس هایی با رنگ های دیگر ست می شود و نیازی به خرید هودی جدید ندارید. پس سعی کنید هنگام خرید هودی مردانه حتی المکان از این رنگ ها خریداری کنید .



پارچه هودی چیست؟ آشنایی با نام و پارچه مناسب سویشرت و هودی

اگر تولیدکننده هستید و قصد تولید هودی و سویشرت دارید، انتخاب پارچه مناسب برای دوخت هودی بخش مهمی از فرایند تولید است. تولیدکنندگان موفق، از بین تمام پارچه هودی موجود در بازار، پارچه‌ای را انتخاب می‌کنند که مورد پسند فروشندگان (مثلا فروشندگان هودی دخترانه عمده ) و عمده فروشان باشد. انتخاب پارچه هودی از این منظر اهمیت دارد که عمده فروشان مشتری اصلی آن هستند بنابراین انتخاب پارچه مناسب یکی از عوامل شکست یا موفقیت تولیدکنندگان است.


پارچه مناسب هودی

در ادامه چند پارچه معروف که در تولید هودی و سویشرت مورد استفاده قرار می‌گیرند به شما معرفی می‌کنیم. این پارچه‌ها در طرح ، مدل و قیمت‌های مختلف در بازار موجود است و تهیه این پارچه‌ها براحتی ممکن است. بنابراین نگران تامین پارچه نباشید و تمرکز خود را روی انتخاب بهترین پارچه بگذارید. امید است با تولید هودی‌های مناسب و شیک ، فروش عمده هودی دخترانه روزبروز افزایش پیدا کند.


پارچه مناسب سویشرت و پارچه هودی بسیار است و محدودیتی در انتخاب آن نیست اما چند پارچه هستند که از سایر پارچه‌هایی که برای تولید هودی و سویشرت استفاده می‌کنند، بیشتر است.


نام پارچه هودی و جنس آنها

چهار نوع پارچه در تولید هودی و سویشرت بیشترین کاربرد را دارد 

پارچه دورس

پارچه ویسکوز

پارچه پشم 

پارچه لاکرا